Puhuttua kieltä ymmärtävä tekoäly Tiera Assi apuna asiakaspalvelussa
Tiera on toteuttanut yhdessä yhteistyökumppaneidensa Accenturen ja Boost.ai:n kanssa virtuaaliassistentin, uuden sukupolven chatbotin, joka vähentää asiakaspalveluun tulevien kysymysten määrää.
Tiesitkö, että noin 40% kaikista kuntaan saapuvista tiedusteluista tulee aukioloaikojen ulkopuolella? Tiera Assi ei koskaan kyllästy vastaamaan kuntalaisten kysymyksiin kunnan palveluista ja aukioloajoista. Assi työskentelee kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä, tulee älykkäämmäksi uusien aihealueiden osalta sekä on aina yhtä iloinen.
Mikä on Tiera Assi?
Tiera Assi on software as a service (SaaS) -mallilla rakennettu tekoälypohjainen chatbot-palvelu, joka vastaa käyttäjien kysymyksiin automaattisesti, toimialarajoista riippumattomasti. Ratkaisu osaa palvella käyttäjiä tällä hetkellä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Yhden luukun periaatteella toimivan palvelun käyttäjiä ovat pääsääntöisesti kuntalaiset.
Kuntayhteinen kehittäminen takaa tasapuolisen palvelutason nousun kaikille
Suurimmat hyödyt kunnille tulevat kuntayhteisestä kehittämisestä, joka säästää resursseja. Päällekkäinen työ vähenee, eli jokaisen kunnan ei tarvitse keksiä pyörää uudelleen. Näin kokonaiskuvaa ajatellen voidaan säästää julkisen talouden resursseja muihin käyttökohteisiin.
Tiera Assi on tällä hetkellä edistynein automatisoidun asiakaspalvelun ratkaisu markkinoilla, tarkoituksenaan juuri kuntalaisten paremman asiakaspalvelun saavuttaminen. Palvelu kehittyy koko ajan ja asiakaskunta laajenee.
Kumppanin verkkosivu:
https://tiera.fi/palvelumme/smart-city/automatisoitu-asiakaspalvelu/Ota Yhteyttä
Tomi Cavenius, Ratkaisupäällikkö, +358 40 708 5510, tomi.cavenius@tiera.fi