Organisaation nimi ja logo listattuna kuntamarkkinat.fi-sivustolla, linkitys organisaation kumppanisivulle
- Kumppani toimittaa painokelpoisen logoaineiston
Kumppanisivu verkossa: kuntamarkkinat.fi/kumppanit/organisaation nimi
- Kumppani tallentaa portaaliin sivulla julkaistavan logon, organisaation esittelytekstin, videon/kuvan, terveiset osallistujille ja yhteystiedot
- Merkintä verkkokumppanuudesta, tietoiskujen tiedot ja blogikirjoitus tulevat näkyviin kumppanisivulle
Kumppanikohtainen chat kumppanisivulla
- Käyttöönotto edellyttää sitoutumista chat-vastaamiseen tapahtuman aukioloaikana
Blogikirjoitus kuvalla – julkaistaan kuntamarkkinat.fi -sivustolla ja Kuntalehden uutiskirjeessä
- Kumppani lähettää kirjoituksen (max. 2 500 merkkiä) kuvineen erikseen annettavaan osoitteeseen.
- Kuntalehden uutiskirjeessä, joka lähetetään viikoittain noin 20 000 lukijalle, blogikirjoitus julkaistaan saapumisjärjestyksessä (enintään 3 blogia / uutiskirje)
Tietoisku verkossa: 1 tietoiskuaika (20 minuuttia) / päivä
- Kumppanin oma teknologia
- Osallistumislinkki julkaistaan tapahtumaportaalissa
- Kumppani varaa tietoiskuajan, tallentaa portaaliin sisällön, puhujat ja linkin, joka ohjaa kumppanin tietoiskuun
Tietoiskujen ohjelmatiedot listattuna verkkosivustolle, kumppanisivulle, messulehteen ja tapahtumaportaaliin
Tiedot kumppanin tietoiskuihin osallistuneista
- Tiedot toimitetaan tapahtuman jälkeen
Organisaation nimilistaus messulehdessä
- Lehden sähköisessä versiossa myös linkki organisaation haluamalle verkkosivulle
Messulehden ½ sivun ilmoitus
- Julkaistaan syyskuussa printtinä ja verkossa
- Kumppani toimittaa valmiin aineiston
Toimitettu koko sivun juttu messulehteen
- Toimittaja ottaa yhteyttä haastatteluajan sopimiseksi
- Kumppanin omavalintainen kuva
Esittelyvideo 2 minuuttia
- Kumppani toimittaa valmiin aineiston
- Kumppaneiden esittelyvideoiden kooste esitetään ison luentosalin suorien lähetyksien lomassa
Asiantuntijapuheenvuoro, video 10 minuuttia
- Tallennetaan etukäteen tai kumppani toimittaa halutessaan valmiin aineiston
- Puheenvuorot esitetään seminaariohjelman lomassa
Logo seminaarien aloitusdiaan
- Näytetään eri asiantuntijaseminaarien alussa satunnaisessa järjestyksessä
Logo tapahtuman videomainokseen
- Julkaistaan elokuussa Kuntamarkkinoiden verkkosivulla, uutiskirjeessä sekä mainoksena Facebook, Twitter ja LinkedIn
Logo Kuntamarkkinat-studion seinään
- Studiosta avoin verkkolähetys koko tapahtuman ajan
- Mustavalkoinen logo
Haastattelu 10 minuuttia Kuntamarkkinat-studiossa
- Avoin lähetys verkossa
- Omavalintainen vieras, journalistinen aiheen käsittely – mahdollisesti useamman kumppanin vieras yhtä aikaa studiossa
Kutsut Kuntaliiton Iltatärskyille
- 4 kpl
Verkkokumppanin edustajat Kuntatalolle tapahtuman aikana
- Enintään neljän henkilön yhtäaikainen läsnäolo Kuntatalolla tapahtuman aikana
Kumppanin henkilöstön rajoittamaton osallistuminen verkko-ohjelmaan