Edelläkävijä

Organisaation nimi ja logo listattuna kuntamarkkinat.fi-sivustolla, linkitys organisaation kumppanisivulle

  • Kumppani toimittaa painokelpoisen logoaineiston

Kumppanisivu verkossa: kuntamarkkinat.fi/kumppanit/organisaation nimi

  • Kumppani tallentaa portaaliin sivulla julkaistavan logon, organisaation esittelytekstin, videon/kuvan, terveiset osallistujille ja yhteystiedot
  • Merkintä verkkokumppanuudesta, tietoiskujen tiedot ja blogikirjoitus tulevat näkyviin kumppanisivulle

Kumppanikohtainen chat kumppanisivulla

  • Käyttöönotto edellyttää sitoutumista chat-vastaamiseen tapahtuman aukioloaikana

Blogikirjoitus kuvalla – julkaistaan kuntamarkkinat.fi -sivustolla ja Kuntalehden uutiskirjeessä

  • Kumppani lähettää kirjoituksen (max. 2 500 merkkiä) kuvineen erikseen annettavaan osoitteeseen.
  • Kuntalehden uutiskirjeessä, joka lähetetään viikoittain noin 20 000 lukijalle, blogikirjoitus julkaistaan saapumisjärjestyksessä (enintään 3 blogia / uutiskirje)

Tietoisku verkossa: 1 tietoiskuaika (20 minuuttia) / päivä

  • Kumppanin oma teknologia
  • Osallistumislinkki julkaistaan tapahtumaportaalissa
  • Kumppani varaa tietoiskuajan, tallentaa portaaliin sisällön, puhujat ja linkin, joka ohjaa kumppanin tietoiskuun

Tietoiskujen ohjelmatiedot listattuna verkkosivustolle, kumppanisivulle, messulehteen ja tapahtumaportaaliin

Tiedot kumppanin tietoiskuihin osallistuneista

  • Tiedot toimitetaan tapahtuman jälkeen

Organisaation nimilistaus messulehdessä

  • Lehden sähköisessä versiossa myös linkki organisaation haluamalle verkkosivulle

Messulehden ½ sivun ilmoitus

  • Julkaistaan syyskuussa printtinä ja verkossa
  • Kumppani toimittaa valmiin aineiston

Toimitettu koko sivun juttu messulehteen

  • Toimittaja ottaa yhteyttä haastatteluajan sopimiseksi
  • Kumppanin omavalintainen kuva

Esittelyvideo 2 minuuttia

  • Kumppani toimittaa valmiin aineiston
  • Kumppaneiden esittelyvideoiden kooste esitetään ison luentosalin suorien lähetyksien lomassa

Asiantuntijapuheenvuoro, video 10 minuuttia

  • Tallennetaan etukäteen tai kumppani toimittaa halutessaan valmiin aineiston
  • Puheenvuorot esitetään seminaariohjelman lomassa

Logo seminaarien aloitusdiaan

  • Näytetään eri asiantuntijaseminaarien alussa satunnaisessa järjestyksessä

Logo tapahtuman videomainokseen

  • Julkaistaan elokuussa Kuntamarkkinoiden verkkosivulla, uutiskirjeessä sekä mainoksena Facebook, Twitter ja LinkedIn

Logo Kuntamarkkinat-studion seinään

  • Studiosta avoin verkkolähetys koko tapahtuman ajan
  • Mustavalkoinen logo

Haastattelu 10 minuuttia Kuntamarkkinat-studiossa

  • Avoin lähetys verkossa
  • Omavalintainen vieras, journalistinen aiheen käsittely – mahdollisesti useamman kumppanin vieras yhtä aikaa studiossa

Kutsut Kuntaliiton Iltatärskyille

  • 4 kpl

Verkkokumppanin edustajat Kuntatalolle tapahtuman aikana

  • Enintään neljän henkilön yhtäaikainen läsnäolo Kuntatalolla tapahtuman aikana

Kumppanin henkilöstön rajoittamaton osallistuminen verkko-ohjelmaan

Edelläkävijähinta 6 700 € + alv. 24 %