Intrum Oy

Intrum Olemme luotonhallinnan asiantuntija ja toimimme terveen talouden suunnannäyttäjänä. Tehostamme ratkaisujemme avulla yritysten rahankiertoa ja parannamme niiden kannattavuutta. Intrumilla on toimipisteitä 25 Euroopan maassa, Yrityksen palveluksessa työskentelee 10 000 terveen talouden ammattilaista. Ylivertainen asiakaskokemus on Intrumin toiminnan ytimessä. Asiakaspalvelutiimit vastaavat päivittäin noin 250 000 asiakaspuheluun. Yli 80 000 asiakasta luottaa Intrumiin ja käyttää yrityksen palveluita niin luotonhallintaan, rahoitukseen kuin maksutaparatkaisuihin liittyen. Intrum Suomessa Intrum tuntee suomalaiset ja heidän maksukäyttäytymisensä jo yli sadan vuoden kokemuksella. Intrum edustaa lähes kaikkia toimialoja kattaen muun muassa energia-, vakuutus-, pankki-, tele-, media- ja kiinteistötoimialat, kuntatoimijat, yhteisöt ja järjestöt. Suomessa Intrumin palveluja käyttää vuosittain noin 21 000 asiakasta. Intrum on tunnettu vastuuullisesta ja ammattimaisesta toiminnastaan. Yritys panostaa voimakkaasti kasvuun hyödyntämällä modernia teknologiaa ja digitalisaatiota ratkaisuissaan. Intrumin toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä ja Kuopiossa. Ratkaisut julkiselle sektorille Intrum on luotettava luotonhallintakumppani julkiselle sektorille. Tunnemme alan vaatimukset ja tuotamme palvelun laadukkaasti, asiakkaita kunnioittaen. Maksamattomat laskut rasittavat julkisen sektorin taloutta. Kuntien tehtävä on palvella kuntalaisia. Meidän tehtävämme on pitää kuntien talous terveenä niin, etteivät kuntalaiset tai heidän palvelunsa kärsi. Julkinen sektori on myös lailla hyvin säädelty ala. Me tunnemme lain asettamat vaatimukset, toimimme niiden mukaan ja seuraamme alan lainsäätelyä puolestasi. Tehoton ja resursseja syövä luotonhallinta ei ole kenenkään etu - ja tämä pätee myös julkisella sektorilla. Ulkoistettuna luotonhallinta tehostuu ja maksuasioista pääsee tarvittaessa keskustelemaan ja sopimaan ammattitaitoisen asiantuntijan kanssa. Ylivertaista asiakaspalvelua kunnille ja kuntalaisille Panostammekin asiakaspalveluun. Meillä on aikaa ja ammattitaitoa perehtyä jokaisen asiaan erikseen. Asiakaspalveluumme ei tarvitse jonottaa ja puhelimessa on aina asiantunteva ja asiakkaan tilanteeseen keskittyvä asiakaspalvelija.

Toiko korona lisähaasteita kuntien taloudenhallintaan?

Harri Brander, toimialavastaava, julkinen sektori, Intrum Oy 20.7.2020
Luotonhallinnan ja asiakaspalvelun rooli korostuu muuttuneessa talouden toimintaympäristössä. Rahan riittämättömyys sanelee muuttuneen taloudellisen toimintaympäristön niin yrityksillä, julkisella sektorilla, kuin henkilön omalla kukkarolla. Joustoa, inhimillisyyttä, nopeaa reagointikykyä, järjestelyjä maksuaikoihin ja maksusuunnitelmiin,...