Hankintatietovaranto ja ostolaskutietojen julkaisu
Mitä suunnitteilla oleva hankintatietovaranto tarkoittaa ostolaskujen ja hankintatietojen kannalta? Mitä kaikkea tietoa pitäisi raportoida, tuleeko kalliiksi – todennäköisesti – ja mikä on aikataulu?