Markkinointi- ja viestintäseminaari

14.00-14.45 Miten kirkastat kunnan tai kaupungin työnantajakuvaa?
Mistä työnantajakuvatyö kannattaa aloittaa? Millaisia sudenkuoppia tulisi välttää?
Miten kaupunki kilpailee työvoimasta, kun palkat eivät välttämättä ole ensisijainen kilpailukeino?
Tule kuulemaan työpsykologi ja rekrytointikouluttaja Juho Toivolan käytännönläheiset ja konkreettiset vinkit työnantajakuvatyöhön.

14.45-15.00 Tauko

15.00-15.45 Kuntamarkkinoinnin SM-kisojen palkintojen jako
Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu kokoaa vuosittain Suomen kuntien ja seutujen markkinoinnin tekijät oppimaan hyvistä käytännöistä kilpailuun osallistuvien töiden avulla. Tämän kilpailun hyväksi koetut käytännöt ovat vapaasti hyödynnettävissä kuntien markkinoinnissa ja viestinnässä.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun 2021 osallistui neljäkymmentäkuusi kilpailutyötä, joista kolmetoista on valittu nyt shortlistalle. Kilpailutöistä näki selvästi, että kuntamarkkinointi on kehittymässä vahvemmin strategiaa tukevaksi ja edistäväksi toiminnaksi. Moni kilpailu työ sisälsi pitkäjänteistä suunnitelmallisuutta, joka etenee strategiatasolta aina käytännön markkinointitekoihin.

Esittelemme shortlistatyöt ja palkitsemme voittajat tässä seminaarissa esittävässä elokuvassa. Ota popparit ja juoma esille ja hyppää mukaan roadtripille kokemaan paikkakuntien parhaita markkinointiviestinnän paloja!

Shortlistalle valitut työt on esitelty yksityiskohtaisesti kilpailualustalla. Tutustumisen lisäksi voit käydä myös äänestämässä omaa suosikkiasi. Kilpailualustan löydät www.innokylä.fi – hae shortlista – valitse Uutinen Äänestä suosikkiasi Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa. Eniten yleisöääniä saanut kilpailutyö julkaistaan 15.9. klo 16 tiedotteessa.

Ajankohta:

Keskiviikko 15.9.2021
14.00 - 15.45

Puhujat:

Juho Toivola,Työpsykologi, rekrytointikouluttaja,Psykologipalvelu Poiju

Järjestäjä:

Kuntaliitto, Viestintä