Matkailu- ja tapahtumamarkkinointi – pöhinää ja brändinrakentamista

Tapahtumien järjestämisestä ja matkailijoista ei kunnan tai kaupungin kassaan kilahda tuloja yleensä suoraan, mutta niillä on suuri merkitys elinvoimalle. Matkailu- ja tapahtumamarkkinointiin liittyvät samat markkinoinnin lainalaisuudet kuin muulloinkin: määritä kohderyhmä, tee mainokset kohderyhmääsi kiinnostaviksi ja valitse ne mediat, joita kohderyhmäsi käyttää.

Matkailu- ja tapahtumamarkkinoinnilla saat lisäksi kunnan tai kaupungin positiivisessa valossa tunnetuksi, eli rakennat brändiä. Pyydä kylään ja pidä hyvänä, niin silloin on helppo kysyä: mitä, jos jäisit!

Kuntamarkkinointispesialistimme Johanna Nurmikari kertoo kotimaan matkailun ja tapahtumien kohderyhmistä sekä digimainonnan uusista mahdollisuuksista.

Ajankohta:

Keskiviikko 14.9.2022
10.00 - 10.20

Tila:

Verkko

Aihealue:

Verkko-ohjelma

Puhujat:

Nurmikari Johanna,Asiakaspäällikkö/julkinen sektori,

Järjestäjä:

Sanoma