Yhteistyössä, asiakkaita kuuntelemalla ja oppimalla kehitetään kunta-alaa

Kehittäminen on parhaimmillaan yhteistyötä, erilaisten näkemysten yhdistämistä, kuuntelemista, virheiden sietämistä ja niistä oppimista. Kaiken tämän tarkoituksena on tuottaa meidän asiakkaillemme parempaa elämää, hyvinvointia ja menestystä. Monesti kehittämisen ajatellaan olevan pellepelottomien työtä, johon meillä tavallisilla ihmisillä ei ole annettavaa. Kuitenkin monet kehitystarpeet tulevat esiin juuri siellä arjessa, minkä takia on tärkeää saada koko organisaation ääni kuuluviin. Samalla parannamme myös henkilöstön sitoutumista, työhyvinvointia ja työtyytyväisyyttä, kun he kokevat, että heidän työllänsä on merkitystä ja vaikutusta. Tällainen osallistava ja nykyaikainen kehittäminen vaatii tuekseen mm. osaamisen ja urapolkujen jatkuvaa kehittämistä sekä uudenlaisia johtamisen ja esihenkilötyön malleja. Tule linjjoille kuulemaan lisää, aiheina mm.
• Tulevaisuuden kehittäminen kunnissa
• Miten johtaa työyhteisöä tulevaisuudessa
• Viisi vinkkiä kehittämisen tueksi

Tervetuloa!

Ajankohta:

Torstai 15.9.2022
10.00 - 10.20

Tila:

Verkko

Aihealue:

Johtaminen
Kehittäminen
Verkko-ohjelma

Puhujat:

Topi Järvinen,kasvu- ja kehitysjohtaja,

Järjestäjä:

Rastor-instituutti