Tietoisku 30 hlö keskiviikko Posti
Postin digitaaliset ja fyysiset palvelut luomassa helppoutta asiakkaidemme arkeen: Edelläkävijyyttä yhdessä, lähelläsi, huomennakin
Postin palvelupisteverkosto on Suomen laajin, saamme palvella koko maassa. Olemme asiakkaitamme varten, helpottamassa heidän arkeaan. Lähin apu löytyy omasta taskusta, OmaPosti-sovelluksesta, ja seuraava heti arkireittien varrella olevasta automaatista tai palvelupisteestä.
Kun postin palvelut sijaitsevat lähellä, on asiointi helppoa ja nopeaa sekä ekologista. Näin jää enemmän aikaa tärkeimmille asioille: perheelle, ystäville, kodille ja itsensä toteuttamiselle.
Ulkoautomaattimme on mestari arjen sujuvoittamisessa: Se on lähellä ja ilman asiointia rajoittavia aukioloaikoja voi sitä käyttää juuri silloin, kun itselleen parhaiten sopii.
OmaPostin uusi Digiposti tuo ratkaisun kansalaisten ongelmaan viestinnän pirstaloitumisesta eri digitaalisiin kanaviin. Onnistunut kansallisen tason digitalisaatio vaatii käyttäjäkeskeisiä ja turvallisia ratkaisuja ja sujuvampia asiointikokemuksia. OmaPostin digiposti tavoittaa lähes 3 miljoonaa täysi-ikäistä suomalaista ja palvelussa on n. 1 miljoona käyttäjää, jotka haluaisivat kaiken viestinnän täysin digitaalisesti.
Digitaalinen viestinvälitys OmaPostiin on ekoteko, mutta myös kustannussäästötekijä kaikille viestiville organisaatioille. Osana Postin monikanavaista viestinvälitysratkaisua voimme digitalisoida aktiivisesti kaikki yrityksesi viestit, laskut, palkkakuitit ja muun viestinnän. Kehitämme OmaPostia ketterästi pilottien avulla kuunnellen tarkasti käyttäjien tarpeita sekä lähettävien organisaatioiden kipupisteitä.
Ollaan yhdessä edelläkävijöitä ja sujuvoitetaan alueesi asukkaiden arkea OmaPostin ja ulkoautomaattimme avulla!