Postin palvelupisteverkosto on Suomen laajin, saamme palvella koko maassa. Olemme asiakkaitamme varten, helpottamassa heidän arkeaan. Lähin apu löytyy omasta taskusta, OmaPosti-sovelluksesta, ja seuraava heti arkireittien varrella olevasta automaatista tai palvelupisteestä.
Kun postin palvelut sijaitsevat lähellä, on asiointi helppoa ja nopeaa sekä ekologista.
Näin jää enemmän aikaa tärkeimmille asioille: perheelle, ystäville, kodille ja itsensä toteuttamiselle.
Ulkoautomaattimme on mestari arjen sujuvoittamisessa: Se on lähellä ja ilman asiointia rajoittavia aukioloaikoja voi sitä käyttää juuri silloin, kun itselleen parhaiten sopii.
OmaPostin uusi Digiposti tuo ratkaisun kansalaisten ongelmaan viestinnän pirstaloitumisesta eri digitaalisiin kanaviin. Onnistunut kansallisen tason digitalisaatio vaatii käyttäjäkeskeisiä ja turvallisia ratkaisuja ja sujuvampia asiointikokemuksia. OmaPostin digiposti tavoittaa lähes 3 miljoonaa täysi-ikäistä suomalaista ja palvelussa on n. 1 miljoona käyttäjää, jotka haluaisivat kaiken viestinnän täysin digitaalisesti.
Digitaalinen viestinvälitys OmaPostiin on ekoteko, mutta myös kustannussäästötekijä kaikille viestiville organisaatioille. Osana Postin monikanavaista viestinvälitysratkaisua voimme digitalisoida aktiivisesti kaikki yrityksesi viestit, laskut, palkkakuitit ja muun viestinnän. Kehitämme OmaPostia ketterästi pilottien avulla kuunnellen tarkasti käyttäjien tarpeita sekä lähettävien organisaatioiden kipupisteitä.
Ollaan yhdessä edelläkävijöitä ja sujuvoitetaan alueesi asukkaiden arkea OmaPostin ja ulkoautomaattimme avulla!
Kumppanin verkkosivu:
https://www.posti.fi/fi/yrityksille
Terveisiä Kuntamarkkinoiden osallistujille
"Helpotetaan asukkaiden arkea olemalla yhdessä edelläkävijöitä!
Jutellaan lisää, tule tapaamaan meitä ständillemme osastolla 207.
Ota Yhteyttä
Anu Björn
Head of Service Point Network Development
anu.bjorn@posti.com
+358407581220
Elizabeth Kerppola
Director of Digital Growth
elizabeth.kerppola@posti.com
+358 41530 6843