Blogit

Kumppanimme ovat
oman alansa huippuasiantuntijoita.
Lue heidän näkemyksiään alta.

Hyvä palvelukokemus on monen tekijän summa

Anne-Mari Nivukoski, palvelupäällikkö, FCG Finnish Consulting Group 24.7.2020
Mistä hyvä palvelukokemus muodostuu? Palvelutilanteen lisäksi vaikuttavat monet itse tilanteesta irrallaan olevat tekijät, kuten asiakkaan aiemmat kokemukset tuotteista tai palveluista tai jokin palvelutilannetta edeltänyt tapahtuma, joka heijastuu päivän aikana tapahtuviin...

Toiko korona lisähaasteita kuntien taloudenhallintaan?

Harri Brander, toimialavastaava, julkinen sektori, Intrum Oy 20.7.2020
Luotonhallinnan ja asiakaspalvelun rooli korostuu muuttuneessa talouden toimintaympäristössä. Rahan riittämättömyys sanelee muuttuneen taloudellisen toimintaympäristön niin yrityksillä, julkisella sektorilla, kuin henkilön omalla kukkarolla. Joustoa, inhimillisyyttä, nopeaa reagointikykyä, järjestelyjä maksuaikoihin ja maksusuunnitelmiin,...

Hankintalistalla: puhdasta sisäilmaa

Palvelukokemuksen johtaja Maria Eskelinen 20.7.2020
Puhdas sisäilma kuuluu kaikille. Silti sisäilman epäpuhtaudet aiheuttavat vuosittain jopa 450 miljoonan euron laskun yhteiskunnalle. Kuntien omistamissa ja käyttämissä rakennuksissa mahdollisesti jopa viidenneksessä esiintyy merkittäviä sisäilmaongelmia. STTK:n teettämässä kyselyssä jopa...

Webinaari etäpuhujilla, uhasta mahdollisuudeksi

Sonja Eloranta 29.5.2020
Etäosallistuminen palavereihin on arkipäiväistynyt – se on monilla aloilla jopa uusi normi. Jokainen meistä on kuitenkin kevään aikana kohdannut teknisiä ongelmia yhteyksien, sovellusten tai laitteiden kanssa. Digiloikka on ollut nopea,...